De productie van een radiocommercial begint bij het vaststellen van de kernbehoefte, wat is precies uw boodschap? Is er een specifiek product of dienst dat u wilt gaan aanprijzen? of is het doel van uw commercial om de naamsbekendheid te vergroten?
Het is verstandig dat u goed voor ogen hebt hoe lang uw campagne moet gaan lopen,gaat het om een eenmalige actie of is het misschien nuttig om een plan te maken voor de (nabije) toekomst.
Een audioproductie komt pas echt tot leven met een goede spreekstem. Deze maakt met de juiste tone-of-voice uw commercial helemaal compleet.
GrandWorks productions biedt een breed pallet aan spreekstemmen door nauwe samenwerking met zusteronderneming GrandVoices stemmenbureau. Wij hebben voor u alvast een selectie gemaakt op deze pagina.
Uw productie valt of staat bij de juiste tekst.
Het is dus belangrijk dat uw wensen, de sfeer en het doel van de commercial goed in kaart zijn gebracht omdat dit het vertrekpunt zal vormen van het productieproces.
In sommige gevallen wordt de tekst aangeleverd door een reclamebureau of door de klant zelf maar vaak genoeg wordt tekstschrijven of redigeren uit handen gegeven aan GrandWorks.
We werken hiervoor met gespecialiseerd team van tekstschrijvers die het klappen van de zweep goed kennen.
Om bij met commercial de juiste snaar te raken kan een passende sound wonderen doen.
Denk aan een prettige achtergrondtune, geluid op de achtergrond of een openingsgeluid dat de aandacht trekt of een herkenbaarheid oproept bij luisteraars.
Bij GrandWorks is niets te gek en we gaan soms echt the extra mile om nét dat ene geluid te vinden dat uw productie compleet maakt.